sobota, 9 lipca 2011

Babeczki z jagodami


Dawno nic nie wrzucałam na bloga. Chyba brakuje mi czasu na kulinarne eksperymenty. Przygotowując posiłki obecnie korzystam ze sprawdzonych, bo wcześniej wypróbowanych przepisów (chyba że mój Ukochany zaskoczy mnie czymś pysznym i nowym). Sprawdzony jest na pewno przepis na muffinki. Wcześniej piekłam muffinki z truskawkami, a ostatnio upiekłam z jagodami. Pyszne.. mięciutkie i dzięki dużej ilości owocu, odpowiednio wilgotne.


A widzieliście już nowy "Bluszcz"? Robiłam ilustrację do wywiadu z Mariuszem Wilczyńskim - niezwykłym artystą, twórcą animacji. Polecam lekturę gazety!



2 komentarze:

  1. Ten intensywny fiolet uderzył mi do głowy, KOCHAM! :)

    Twoje ilustracje są często chyba w tym magazynie wykorzystywane, czyż nie? Gratuluję, są bardzo oryginalne :)

    Pozdrawiam, Cottie :)

    OdpowiedzUsuń